duminică, 30 ianuarie 2011

simplitate

'La Simplicité (Simplicity)', oil on canvas painting by Jean-Baptiste Greuze, 1759, Kimbell Art Museum

Simplitate

În fiecare gest, în fiecare floare eşti simplitatea care se exprimă
Eşti stropul de lumină pe care l-am ţinut în palme împreună
Eşti gingăşia din petale si lacrima atunci când doare
Mi-e dor de primăvară, îţi voi scrie că eu te port cu mine în nemurire
Acolo unde fluturii se nasc întâia oară
Şi păsările se întorc spre seară
Îţi voi mai scrie chiar de vântul bate
Să-ţi răsfoiesc prin gândurile toate
Mă vei găsi în visele uitate şi în sărutul tandru dinspre şoaptă
vei întâlni cuvinte noi o mie pe foaia albă de hârtie
că să scrutezi un orizont senin
dar nu uita destinul e pe drum!
Vreodată eu n-am să ştiu să mă exprim
Vreodată tu vei vrea un cer senin
e cineva acolo care iţi arăta
cum simplitatea este ca o carte
dai o pagină încet şi încă una până devii o aripă lumină.

Un comentariu:

  1. E minunat poemul, şi pictura!
    Deşi nu ştiu cui i se adresează, simt că fiinţa respectivă a înţeles. Indiferent unde, sau în ce sfere de vibraţii s-ar afla...

    Te îmbrăţişez, şi mă bucur să găsesc mereu ceva gingaş pe aici!

    RăspundețiȘtergere