luni, 12 mai 2014

licorni,inorogi si alte cele

"Tot ce e trecator e sfasietor de frumos; mai frumos decat o licorna care traieste vesnic si e cea mai frumoasa faptura din lume".


"Ultima licorna" de Peter Beagle


 Lasă-mă să-ți spun de ploile ce cad necontenit 
 fără să  recompună verdele depărtărilor 
 Cine ești tu, omule? de ce nu conjuci aici-aproapele/dincolo noaptea 
 Azi cenușiu /poimâine albastru/  poate 
 În cele din urmă speranțele se pot umple cu cele mai mari disperări 
 În așteptarea mântuirii noastre. 

 Pe acolo trecut-au pași 
 Doamne, atâta zgomot încât mătăniile cad 
 rostește-mi apăsat să nu mă cutremur 
 "Când mă voi trezi va fi soare"
 Un copil învăța pe călugăr să zâmbească 
 -Spune-mi un vers să închid cerul 
 "asta nu-i vers"
 Puteai crede că-i vis, 
 pe unde a trecut  El s-au dezrobit crinii.

ps.test pentru comentarii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu