joi, 30 octombrie 2014

al saselea sau al saptelea

Alegoria celor 5 simturi, pictura prezenta la muzeul Brukental din Sibiu, a artistului Gonzales Coques
http://www.brukenthalmuseum.ro/pdf/brosuri/pictura_olandeza.pdf venea sa-mi confirme aceeasi teorie in care  eu credeam. Chiar si atunci cand nu stii de ce te afli in curtea unui muzeu intr-o noapte alba sau sub zidurile daramate ale unei manastiri , ceva rezoneaza cu tine, caci locurile pe unde mergi nu-s intamplatoare.
Nici oamenii care vin in viata ta nu-s intamplatori, ca tu sa descoperi de ce si unde te afli ai nevoie de doar o treapta si o cheie a cunoasterii. Simti asta? Multumesc pentru articol: http://atelier.liternet.ro/articol/15036/Ioana-Baldea-Constantinescu/Al-saselea-simt.html, despre inorogi si frumusetea ascunsa va mai povestesc eu...

2 comentarii:

  1. Da, draga mea, nimic nu-i întâmplător ! Iar oamenii pe care îi întâlnim, sunt pentru noi, uneori, adevărate ”chei ale cunoașterii”. Oricum, tu ești asta pentru mine, prin povești și cărțile pe care mi le trimiți.
    Te sărut !

    RăspundețiȘtergere
  2. Alegem intuitiv, adevarul asta e. Ma bucur cand reusesc sa-ti trimit ceva util.
    Tu pentru mine esti deschizatoarea de drumuri. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere