joi, 30 iulie 2015

perfectionismul e o povara


– Acum am ajuns la păpădie! Iţi vine să crezi?
– Sunt surprins doar de faptul că eşti atat de distrată. La urma urmelor, tu te bazezi tot timpul pe instinctele şi pe credinţa ta.
M-am aşezat langă el şi i-am spus:
– Aşa este. Ştiu că mă bazez mult pe instincte şi pe credinţă, dar nu cred că sunt foarte intuitivă.
Citeşte această definiţie din dicţionar:
„Intuiţia este percepţia directă a unui adevăr sau a unui fapt, independent de procesele raţionale”.
A chicotit:
– Poate că această definiţie nu corespunde celor aflate din datele tale. Scrie una nouă. Oricum, nu se pune problema că ar fi

pentru prima dată.

Ca de obicei, am petrecut  o lună focalizandu-mă asupra intuiţiei şi credinţei mele. N-am desenat prea mult, n-am dat definitii. Ilustratia nu-mi dă pace. Am mers  prin locuri bătătorite.
-Dar azi intuiţia te-a adus aici,cine te-a ghidat?
-In momentul in care eliberezi mintea de tipare, renunti la  intrebări, pasii te poartă singuri.
E doar o incercare. Ai depasit un obstacol.
 In clipa aceea mi-am amintit de experientele anterioare din tara păpădiilor. O adiere de vant si puful zboară.

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu