marți, 17 august 2010

zi de vara


soare obisnuit de vara, a trebuit sa-mi iau o zi libera
demult tare demult n-am prins asa coada la Posta Romana
R. mi-a dedicat poemul anual aniversar, cum stie el sa nu uite niciodata
multumesc ma inclin
C. n-a uitat sa ma sune, la fel M. jumatate de zi cu povesti pe mail si mobil, cand nu exista atata tehnica cum comunicau oamenii?
trandafirii sunt superbi, muzica prinde bine si tacerea uneori, daca mai pun la socoteala si tabloul de vise inseamna ca sunt cea mai fericita persoana de pe pamant
azi si am cel putin zece motive sa-mi aleg stilul

Multumesc prietenilor virtuali care m-au convins inca o data, iara si iar, ca departarea poate fi micsorata prin ganduri de frumusete, care deschid poduri peste timp si brate. de dincolo de vant receptionat.
cu drag,
M.

darul meu ptr. voi e un tablou radiofonic, de Botticelli

Asculta mai multe audio Calatorii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu