luni, 12 decembrie 2011

first snow



3 comentarii:

  1. Ce door îmi e de un orășel din acesta tipic de munte (sau deal)!Parcă are un aer medieval.. (Să nu-mi zici că e chiar Iașiul tău !:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dimineata la munte, nu foarte departe, am crezut ca doar visez Florina, dar chiar a nins in noaptea de 8 spre 9:)
    Sunt poze din Bucovina, G. Humor.
    Zona a fost noua si pentru mine.Data viitoare mergem impreuna.
    Stiu ca locul unde locuiesti acum e plin de istorie, poate gasesti timp sa-mi prezinti castelul.
    Te sarut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu mare plăcere, aș vrea să îți trimit poze, dar nu am acum bani de aparat, și cu mobilul nu știu cum să îl descarc pe calculator, că nu are cablu de descărcare.Tehnica asta mă omoară !:)
    Poate vom merge odată prin țară, dar acum pare un vis...
    Pup și eu!

    RăspundețiȘtergere