miercuri, 9 iulie 2014

spicuiri dintr-o Viata

''Se zice ca in clipa cand am uita toate cuvintele si am deveni muti, am ajunge in fata lui Dumnezeu sau am deveni noi  insine Dumnezeu. Dar n-am deveni decat niste oameni fara speranta. Si pe urma exista taceri si taceri. Unii tac pentru ca viseaza o elocinta mai profunda decat a cuvintelor... cautati nu drumul de dincolo de cuvinte, ci tacerea de dinaintea lor...incepand prin a darama statuile zeitei iubirii, el sfarseste prin a darama si statuile sperantei si fericirii, ridicand pe soclurile goale concluzia teribila ca singurul limbaj adevarat este al pustiului."

O. Paler-Scrisori imaginare

Citesc aceasta scrisoare, a saptea iubire, din volumul pe care l-am ignorat o vreme,  stiind ca d-l  O.Paler a iubit atat de mult marea,  poemele strecurate prin carte le-am ascultat in interpretarea unui actor de exceptie Induce  o stare a valurilor ametitoare, odihnitoare, sfredelitoare apoi tipatul pescarusilor  care te readuc la realitate doar plutind.
Pe scurt sunt 7 scrisori imaginare despre iubire,7 scrisori  scrise despre intelepciune  iar printre ele sunt strecurate  alte 7 despre singuratate.
Intaia singuratate-scrisoare adresata domnului Rilke
"Despre adevarata singuratate nu vorbim decat in soapta"
Intaia singuratate-O.Paler
Intaia iubire-O. Paler
Am descoperit si pe Venus_din_Milo ! e intre a sasea si a saptea iubire -pag. 93-95 din carte.

Bucuria zilei fie cu tine.Si cu noi toti!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu