vineri, 15 mai 2015

Short and Simple

Storyscaping  Short and Simple

 
În viziunea mea a te  imagina înseamnă a crește, a înainta.
În orice domeniu nou e nevoie de timp pentru a descoperi oportunitățile si a face alegerea importanta.
Răspunde-ți la câteva întrebări , nu amâna. În ce domeniu aplici schimbarea? sănătate, carieră, familie, relații sociale.
Vrei sa o faci?
Care e lista nevoilor prioritare? ce recompense iti acorzi daca faci o schimbare?
Se stie ca entuziasmul vine pe masura ce descoperi rezultate in domeniul in care activezi
Am gandit ca daca faci un exercitiul zilnic veiafla. La mine a functionat.
Nu ma vedeam sub nicio forma vorbind in fata unei audiente, sunt altfel de emotii,feedback primit direct si care te lasa fara celelalte cuvinte pe care le aveai pregatite.
Mi-am facut 4 carduri inspirationale
Think green (împlinire)
Be happy (fericire)
Follow dream (vis personal)
Story of life (povestea personală).
 
Cinci sfaturi de a merge mai departe.E o tehnica de evolutie progresiva, enumeri pe masura ce bifezi in lista atuurile personale
1.Completează câteva chestionare standard  ca sa-ti descoperi calitatile.
2.Intreabă prietenii cei mai apropiați unde greșești.Te vor determina sa alegi domeniul in care esti cel mai bun.
3.Solicită ajutor de la profesionisti, citeste articole in domeniu.
4.Încurajează-te. Nu ceda.
5.Vizualizeaza-te plin de succes.
 
Ai ca scop transmiterea unui mesaj important? vizualizează cum vei spune tot ceea ce este important de spus, iar ceilalți îți vor înțelege mesajul.
Vrei să-i impresionezi pe colegii tai? Vizualizează că vei spune lucruri interesante, cu patos, iar ceilalți sunt atenți la tine și dau din cap aprobator.
Atașează-te de scenariul succesului, trăiește emoția pe care ți-o induce.
Spune-ți: "Într-acolo mă îndrept." Asta te va ajuta să recunoști succesul atunci când se produce.
 Asta te va ajuta să treci peste greșeli fără să te poticnești în ele.
Ce am facut bine pana acum
 Mi-am scris mesaje pe fotografii la care m-am uitat zilnic, le-am denumit carduri personale.
 În spatele fiecărei fotografii e câte o poveste, mai veselă, mai tristă, asemeni vietii.
Totul e posibil când te mobilizezi și te axezi pe domeniul prioritar al vieții tale, functioneaza asemeni listei de dorinte.
Exercițiul de imaginație
Te plasezi într-un cerc. Aici aduci pe rând ceea ce vrei sa se implinească.
Acesta reprezintă spațiul tău personal. Te concentrezi să simți natura din jur pământ, cer, arbori, flori .
Mai departe trebuie  doar sa crezi.
 Îți stabilești dorința , poți folosi testul pasiunii să-ți afli pasiunile si menirea .
Pui gândirea pe liber, te lasi de gandit.
Lucrează doar imaginația din acest punct. Incepi sa desenezi.
 S-ar putea să te uimească ceea ce vezi.
Unii desenează copaci, alții păsări, unii flori, alții zâmbete, emoții care ies treptat la suprafață.
 Știu dintr-o poveste a vieții  mele că atunci când desenezi lași mâna liberă artistului, asemeni copilului el nu știe dacă greșește, el doar creeaza un univers al lui personal.
Împăturești desenul și îl pui deoparte sau îl îngropi la rădăcina unui copac.  Iti dai un timp de așteptare, o luna, doua, jumatate de an.
În fiecare zi repeti exercițiul si ii adresezi ganduri pozitive dorintei arzatoare.
Deschizi ochii. E aproape gata. Esti împlinit/ă, fericit/ă, sănătos/oasă, plin/ă de succes. Acum vin spre tine toti oamenii asemeni tie.
Esti propriul artist,generator de bucurie.Short and Simple.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu