joi, 16 ianuarie 2014

o cale, un drum


3 comentarii:

  1. Pare un drum îngust, dar de fapt, se deschide larg ! Ca și unele drumuri ale vieții noastre...

    Draga mea, nu am mai fost demult pe la tine, asta și pentru că nu am mai intrat demult pe blogspot. Dar, văd că tu ai fost hărnicuță, trebuie să văd cât de mult am pierdut.

    Te sărut, o seară bună !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. doar o zi si o noapte a trecut :)

      Sa ai o zi frumoasa, childagaind iar de la capat?

      Ștergere
  2. Deocamdată, da, pentru că blogul de pe blogspot necesită un alt nivel al trăirii, de care nu mă mai simt în stare, pentru moment. Pe wordpress, însă, îmi permit să fiu mai ”copil” - așa cum apare și numele :) - și chiar să scriu despre micile și marile mele slăbiciuni omenești... și despre dilemele mele omenești.
    Pup !

    RăspundețiȘtergere