duminică, 8 noiembrie 2015

Arhanghelii luminii

S-a oprit și deodată s-a repezit la mine.
 -Acesta carte este pentru totdeauna.
 Nu-mi permiteam să refuz realitatea întruchipată astfel. Alegerile din ultimele zile îmi dezvăluiau pas cu pas  visele  mele, domolite.Renuntasem la călătorie ca să mă apropii de el.
 Dacă spui că renunți la vechea viață începi una nouă. De azi nu mai risipești nicio secundă cu dependențele. Moare cel/cea care nu poate supraviețui și supraviețuiește cel/ cea care merge mai departe.
 O umbră atinsă de razele dimineții mă făcu să-mi ridic privirea.
-Nu-ți voi permite să rămâi la fel, iată ți-am dezvăluit calea. Dependența este o frică. Alegerile sunt ale tale. Aveam sentimentul că știa totul despre mine.
  Cuvintele lui făceau legătura între cele două lumi cea lăuntrică și  cea exterioară.
 -Cine te-a făcut să-mi dezvălui acest adevăr?
 Dependența e negarea visului, ai respins viața libera și nu poți să continui așa.

-Spune tot ce vrei si n-ai stiut sa ceri lumii!
Aceste cuvinte m-au umplut cu o fericire făra motiv, inexplicabilă.
 M-am trezit în faţa unei viziuni,nu erau două lumi separate, ci conectate, indivizibile.
O singură realitate,a mea. 
„Înţeleg cum trecutul ne poate afecta viaţa, dar viitorul?”, am întrebat.
 „Viitorul, ca şi trecutul, este chiar în faţa ta, însă nu-l poţi vedea deocamdată.”

“Mi-a vorbit despre o „linie verticală”, un „timp-trup”, trecutul şi viitorul erau comprimate în chiar acest moment. De asemenea, m-a înştiinţat că portalul de acces în acest timp în afara timpului este deschis în clipa de acum. Secretul este să nu-ţi pierzi capul şi să nu te îndepărtezi de ea. Accesarea „timpului-trup” înseamnă sa fii capabil de a schimba trecutul şi de a crea un destin nou. Eram extrem de emoţionata.
 Doream ca aventura să înceapă imediat... voiam acest lucru cu disperare... dar elanul meu nu apucă să crească prea mult fiindcă am simţit cum se stinge sub cuvintele aspre ale Visătorului”
 Pentru cei asemenea ţie, există semnele .Universul ti-a dat de stire in ultima saptamana.E nevoie de multa perseverenta ca sa simti apropierea ingerilor

Priveste in urma lor. Arhanghelii au lasat o dara de lumina,portalul timpului s- a deschis.
Era doat prezent si atat. 
Un superb asfintit si locul unde dansau ingerii.

Citatele sunt din Scoala zeilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu