joi, 2 septembrie 2010

Ţi-aş cere

Ţi-aş cere dacă ai putea să-mi dai o zi de acolo din trecut
Nu ziua în care te-ai născut ar fi prea mult
nici ziua în care ai tăcut ştiam tăcerile s'ascult
Dă-mi ziua în care te-ai simţit curat, nevinovat,cu suflet cald
Ţi-aş cere ... poate cer prea mult
O zi în care ai renăscut şi poate ai un viitor în care să pluteşti uşor
Apoi să te opreşti şi să priveşti în palma ta un dor
În schimb eu aş putea să-ţi dau o zi din toamna mea
Nu-i echitabil schimb, dar poţi să-ţi aminteşti acum de jumătatea cea de drum
de locul unde crezi că poţi zbura,e doar jumate din puterea ta
ţi-aş cere poate cer prea mult dă-mi toamna cea de azi
dar ştiu că toamna asta nu-i a ta şi n-o poţi da
nici pentru un ceas nici pentru o zi este pentru veşnicii
rămân aici tăcerile s'ascult
cer poate cer prea mult

Asculta mai multe audio Calatorii

4 comentarii:

  1. Superbă poezie! Păcat că atât de plină de renunţare! Eu nu cred că ceri prea mult...

    Şi romanţa e minunată! Cine cântă: Laurenţiu Cazan? Vocea îmi pare foarte cunoscută...

    Eii, dar bine că a venit toamna! Eu o simt ca pe un fel de nou început!
    Te sărut, şi multe realizări de toamnă!

    RăspundețiȘtergere
  2. asa am crezut Florina, de fiecare data
    de cate ori am cerut cate ceva in viata mi s-a parut ca cer muuuuult
    dar are grija cineva de asta
    trebuie sa-mi schimb optica :)

    PS: nu-l stii pe Alifantis?

    RăspundețiȘtergere