duminică, 22 mai 2011

strajeri

2 comentarii:

  1. Ce frumoşi sunt stânjeneii albaştri! Îmi amintesc de cei din copilăria mea din galaţi, din grădina din faţa blocului. Cum îi aşteptam să înflorească în fiecare primăvară! Şi nimeni, nici chiar copiii, nu se gândeau să îi rupă. Erau alte vremuri atunci...când stăteam afară până pe la 9 seara, o ceată de copii, şi totul apărea foarte normal, nici părinţii nu se supărau.
    Uite câte lucruri mi-au amintit stânjeneii tăi!:) (Nu mai spun că, în fiecare primăvară, ieşeam la săpat şi plivit grădina - noi locuind la parter.)

    Puup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Florina sa nu uiti de ei,infloresc si acum in gradina sufletului tau.
    Nu mai avem timp sa facem lucrurile ca in copilarie.
    Fix dupa spectacolul "Sunt un orb" i-am vazut si eu :)nu-ti mai spun de celelalte descoperiri pentru ca le stii.

    RăspundețiȘtergere