vineri, 19 iunie 2015

Chemarea

 
In spatele unui înger bun stă câte o aripă. Rafail e ingerul vindecător.Călătoria se va incheia cât de curând.
Ea va alege drumul cel mai bun, ascultând doar cântul inimii.
 -Simt că nu ești de pe aici, vii din aurora boreală,  de unde-mi vii ?"
 -Nu știi că  eu sunt strop de azur?
 Vin dintr-o înălțime de cetate si  mă întorc întotdeauna în noapte.
 Rafail bătu din aripi încă o dată. Ești o picătură de izvoare când arșița e mare, iar Eli al tău peste câmpiile celeste  aruncă iar o pagină poveste.
Ti-am decorat camera cu zboruri albe, în așteptare.
Eu voi deschide ochii privind,tu vei spune gandurile tale străbat timpul împărțindu-l în porții mici de fericire.
-Ce-i clipa îngere? am întrebat zâmbind.
.........
Nuferii albaștri sculptează în suflet nemărginirea.Se vor împleti curand aripa dreaptă cu umărul tău stang. Deasupra cerului  o poartă, jur împrejur țipenie.
-Voi,  îngeri n-ați văzut?
Ea a ales dimineața.El s-a oprit crezând în dansul nesfârșit......
iunie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu