vineri, 12 iunie 2015

insemnare cu iz de iunie


Iată ce am descoperit: oamenii care îşi trăiesc plenar şi din toată inima viaţa sapa într-adevăr adânc în interiorul lor, dar apelează la un buton diferit.
Atunci când se simt copleşiţi şi epuizaţi, ei:
•Se focalizează mental şi comportamental prin rugăciune, meditaţie sau prin fixarea intenţiilor;
•Se simt inspiraţi să facă alegeri noi, diferite de cele anterioare;
•Îşi văd de treabă, adică trec la fapte, nu stau să se lamenteze. 
 
Găseşte ceva care să teinspire, nu ceva care să te facă să uiţi de sine şi să te golească de energie. Dacă ai găsit acest lucru, scoală-te şi pune-l în practică!
Mi-am închis imediat laptopul, am spus o mică rugăciune care să îmi reamintească să fiu plină de compasiune faţă de mine însămi ş im-am uitat la un film care stătea pe biroul meu de mai bine de o lună. Această acţiune s-a dovedit a fi exact lucrul de care avea nevoie." Darurile imperfectiunii
carte pe care o gasiti aici- Download
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu