marți, 9 iunie 2015

despre sensul cuvintelor


"Acolo-n departare, dincolo de bine si rau
 se  afla  o campie
Acolo sa ne intalnim
Cand sufletul se va pleca in acea iarba
Lumea  va fi prea plina pentru vorbe.
Idei, cuvinte, chiar  NOI DOI
Nu vor mai avea inteles."
Steve& Shaaron Biddulph- Iubirea se construieste in doi

Cuvintele te ajuta sa comunici doar partial, dincolo de ele fiecare trebuie  sa  caute singur  expresia  si intelesul  lor.Ca in pilda lui Socrate legata de barfe:
"dacă ceea ce vrei să-mi spui nu este nici Adevarul Adevărat, nu este nici ceva bun şi frumos şi nu-mi este deloc necesar pentru că nu-mi aduce nici un beneficiu, renunţă  mai bine să-mi mai spui ceva  despre toate acestea"
1. Valoarea vine din sensul pe care alegi sa-l dai cuvintelor: sa fie neaparat pozitiv, sa fie util si sa vina la timpul potrivit.
 Aplic cele  3 filtre de cautare azi cand sunt intr-o continua schimbare.
 
2. Nu actionezi decat asupra ta, fiecare  actiune a ta are un singur  scop, echilibrul interior.

3. Certitudinea  e un sentiment al propriei  intalniri  cu cuvintele rostite.
Mi-a placut o  remarca a unui prieten  care privind peste umar mi-a spus"asa te vad eu",
dand ca exemplu o  opera de arta care e frumoasa prin felul in care reactionezi  la ea.

Daca vedem o opera de arta, daca auzim o piesa muzicala simtim in noi reflectarea frumusetii artistului si  spiritul nostru prinde aripi.
Hotarata sa  nu las lucrurile la intamplare, astept doar confirmarea celor spuse,  inca ma simt increzatoare: )

Tot timpul cream sens, cream dragoste, cream viata prin cuvintele si actiunile noastre.
Avem nevoie de interactiune ca sa ne comentam viata pe masura ce inaintam, cu oameni care ne cunosc si pentru care cuvintele noastre au importanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu